Droga św. Jakuba Via Regia wchodzi do Polski i na teren Unii Europejskiej przez drogowe przejście graniczne Medyka - Szeginie. Stąd prowadzi drogą asfaltową przez wieś Medyka do kościoła świętych Piotra i Pawła. Następnie na 3-kilometrowym odcinku wiedzie wzdłuż ruchliwej drogi nr 28 (prosimy zachować ostrożność!). Po skręceniu w kierunku Jaksmanic towarzyszy czarny Szlak Forteczny. Przechodzimy nim koło dawnych fortyfikacji twierdzy Przemyśl (Fort XV Borek) i do Siedlisk szlak prowadzi wzdłuż pasa granicznego (możliwa kontrola przez Straż Graniczną). Dalej przez Krowniki i Łuczyce dochodzi do kładki na rzece Wiar, skąd drogami gruntowymi asfaltowymi zmierza do Nehrybki. Po dotarciu do obwodnicy Przemyśla idzie wzdłuż wojewódzkiej drogi nr 885 Hermanowice - Przemyśl.

Tipp des Autors

W Przemyślu pielgrzymi rowerowi nie muszą wjeżdżać na Kopiec Tatarski, ale kontynuować jazdę stromym podjazdem ul. Przemysława na wzgórze Zniesienie. Przy Krzyżu Zawierzenia natkną się na znaki Drogi św. Jakuba, z którymi ruszają w kierunku przemyskiego rynku.

Orte entlang des Weges

Medyka – Siedliska – Jaksmanice – Łuczyce – Nehrybka – Przemyśl

Dieser Download ist kostenlos
GPS-Tracks, Informationen und Karten bieten wir zum kostenlosen und anonymen Download an. Alle für die Reise wichtigen Informationen wollen wir auch in Zukunft so anbieten können. Dank grosszügiger Spender, welche uns gelegentlich etwas Geld gespendet haben, war uns das bisher möglich. Mit einer kleinen Spende hilfst Du, dass wir die wichtigsten Informationen auch in Zukunft kostenlos weitergeben können. Mit den Spenden finanzieren wir unsere Internetplattform, halten sie aktuell und auf dem technisch richtigen Niveau. Vielen Dank für Deine Unterstützung.

Der Download läuft bereits, ganz ohne Spende !
PS: Falls der Download nicht startet: hier klicken

Guten Tag

Möchten Sie Ihr Hotel, Restaurant oder Ihren Shop am Etappenziel bewerben? Mehr Informationen dazu: